سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کارگاه آموزش نمایش خلاق با هدف کشف و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و آموزش مهارت های زندگی، بالا بردن اعتماد به نفس و روش های تربیتی و آموزشی به شیوه ی نمایش خلاق در تابستان 1402 برگزار می گردد.
کارگاه آموزش نمایش خلاق در مراکز فرهنگی هنری منطقه 11
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، کارگاه  نمایش خلاق در سه دوره مقدماتی ، میانه و پیشرفته انجام می شود . فن بیان ،تربیت و تقویت حواس پنج گانه ، بازی های گروهی و قوانین بازی ها،تکنیک های بدن و فرم ،آموزش خوب دیدن، خوب شنیدن و در خاطره نگه داشتن، اعتماد به نفس،آموزش تجسم ، تخیل و تمرکز، اجرای نمایش های بداهه و اتودهای نمایشی ،  نحوه ارتباط صحیح والدین با کودک و نیز چگونگی تقویت هوش کودک از طریق هنرهای نمایشی در قالب اجرای نمایش کودکانه و کوتاه به خردسالان ،کودکان  و نوجوانان آموزش داده می شود.در پایان این سه دوره  یک  نمایش کوتاه  توسط هنرجویان شرکت کننده  اجرا می شود و گواهینامه پایان دوره  اعطا می گردد.

مدرس این کارگاه آقای کوروش احمدی آنزان کارشناس هنرهای نمایشی و کارگردان تئاتر است که تاکنون  نمایش های  غروب یک برکه ، کلچین افتو، ایستادن روی خط استوا، 1417 و... به روی صحنه برده است.

علاقمندان به برای شرکت و نام‌نویسی در این دوره به فرهنگسرای رازی واقع درمیدان قزوین خیابان شهید مرادی  مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌55423353 داخلی 1148 تماس بگیرند.

 
نظر شما