يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
در دومین برنامه از "هنر هفتم" نمایش ، نقد و بررسی فیلم های کوتاه "آبا" و "عزیز" به نویسندگی و کارگردانی مهدی برزُکی در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
نقد و بررسی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هنر هفتم سلسه نشست های تخصصی نقد و بررسی فیلم های کوتاه منتخب است که به صورت ماهانه در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود. در دومین جلسه دو فیلم کوتاه "آبا" و "عزیز" با حضور مهدی برزُکی نویسنده و کارگردان و  افشین فکوری مجری و کارشناس سینما روز پنجشنبه یکم تیرماه 1402 ساعت:17 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
معصومه قاسمی پور، اختر سادات اولیایی و فاطمه مرتاضی بازیگران "آبا"هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آبا برای فرار از پیری به دنبال راه تازه ای می گردد...
یاسمن نصیری، فرزانه آیافت، شهلا خدیوی، یوسف محمدی، مهدی جعفری، فاطمه عباسپور، زینب آکار، حسام الدین دیمکار، غلامرضا اکبری، مهدی رضایی، محمد جواد اسماعیل زاده و مریم حسن زاده در فیلم کوتاه "عزیر" ایفای نقش داشتند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: در مراسم چهلم پدر خانواده حضور زن غریبه‌ای باعث دردسرهایی برای اعضای خانواده مرحوم می‌شود...
علاقه‌مندان به "هنر هفتم" می‌توانند به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن: 55135553 تماس بگیرند.
نظر شما