يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۵۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
نوجوانان تهرانی در دومین مجموعه از نشست‌های «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر عملیاتی برای مشارکت و گفتگو و به منظور تربیت کنشگران نوجوان، در موضوع ایمان و امید به گفتگو و مباحثه می‌پردازند.
گفتگوی نوجوانان تهرانی در منطقه یک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ، دومین نشست از برنامۀ گفتکومحور بچه‌های رستا همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک با حضور نوجوانان علاقه‌مند، روز دوشنبه 29 خردادماه از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.
«بجه‌های رستا» عنوان مجموعه نشست‌های گفتگومحوری است که هر بار در یک موضوع مشخص، به موضوعات مبتلابه نوجوانان اختصاص می‌یابد و مشارکت‌کنندگان در گفتگوها نیز خود نوجوانان خواهند بود.
عنوان ایمان و امید با شعار «به فرداها نگاه کن»، موضوع دومین سری از این برنامه است که با هدف ایجاد بستر عملیاتی برای مشارکت و گفتگوی نوجوانان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسراهای مناطق بیست و دوگانه برگزار می‌شود.
تقویت روحیۀ پرسشگری و گفتگوی مؤثر؛ تقویت هویت اجتماعی نوجوانان و فراهم کردن محیط امن و مناسب به منظور تبیین صحیح موضوعات و مسائل نوجوانان از دیگر اهداف این نشست‌هاست که با تسهیلگری و هدایت کارشناسان تخصصی محقق خواهد شد.
مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک به منظور اجرای این برنامه، با حضور دکتر ژیلا فرخی روز دوشنبه 29 خردادماه از ساعت 17 تا 19 در خانه‌فرهنگ آفرینش میزبان نوجوانان علاقه‌مند خواهد بود.
نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این جلسه می‌توانند به نشانی بزرگراه شهید صیاد شیرازی شمالی، خیابان شهید مجدی، خیابان شهرداری، پلاک 375، خانه‌فرهنگ آفرینش مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس بگیرند.

نظر شما