سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۷۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
فیلم سینمایی «ولگردها» به کارگردانی ناتانائل مارتلو وایت در باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران نمایش و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «ولگردها» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «ولگردها» ساخته‌ ناتانائل مارتلو وایت در پانصد و هفتاد و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران، یکشنبه ۱۱ تیرماه ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد (کارشناس سینما) نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی عالی و آرام زنی به نام «نیو» که به همراه خانواده دوست‌داشتنی خود در حومه شهر اقامت دارد، با ظاهر شدن دو غریبه مرموز و عجیب، کاملاتغییرمی‌کند.

اشلی مادکو، جاستین سالینجر، مایکل واربرتون، کارولین مارتین، راب جارویس، باکی باکری از جمله بازیگران فیلم «ولگردها» هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتاد و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/movie/detail/5973 مراجعه و صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما