شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۸۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
کارگاه روان‌شناسی خانواده پایدار با موضوع بررسی مبانی «طرحواره‌ها» با حضور دکتر عبدالرضا افزود در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

بررسی مبانی «طرحواره‌ها » در کارگاه خانوادۀ پایدار فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، کارگاه روان‌شناسی خانواده پایدار با موضوع «طرحواره‌ها» از ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه، چهاردهم تیرماه 1402 در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار خواهد شد.

در این برنامه که با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی برگزار می‌شود، دکتر عبدالرضا افزود، مشاور و روان‌شناس خانواده، در ادامۀ سلسله‌نشست‌های روان‌شناسی خانواده در فرهنگسرای فردوس، به موضوع طرحواره‌ها خواهد پرداخت و در نخستین گام، مبانی طرحواره‌ها را تبیین خواهد کرد.

«طرحواره‌ها» یکصدو سی و سومین نشست از مجموعه نشست های خانواده پایدار است که  در آن به موضوعات مختلف آسیب‌های اجتماعی، هویت ملی، حقوق و تکالیف شهروندی و خانوادۀ پایدار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگ‌سرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما