شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۰۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
دوره آموزشی کالیگرافی(نستعلیق برجسته) در مدرسه تابستانی فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

آموزش هنر کالیگرافی در مدرسه تابستانی فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 ، دوره آموزشی هنرکالیگرافی (نستعلیق برجسته) طی چهار جلسه و در قالب مدرسه تابستانی تهران ،روزهای یک‌شنبه ساعت 10 تا 12 در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار خواهد شد.

این دوره در دو بخش مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود که در دورۀ مقدماتی، برجسته‌سازی حروف آموزش داده می‌شود و دوره پیشرفته نیز شامل اجرای حروف یا کلمات روی بوم است که به صورت سایه‌نویسی، رنگ‌برداری، چسب‌نویسی و سه بعدی کردن نوشته‌ها به همراه کار با پودر فلز و ورق طلا آموزش داده خواهد شد.

نفیسه رجبیان، مدرّس این دوره آموزشی است که هنر کالیگرافی را نزد زهرا زمانی و سهیلا بداغی از استادان خوشنویسی انجمن خوشنویسان آموخته است. این دورره آموزشی از ساعت 10 تا 12 روزهای یک‌شنبه هر هفته تا پایان شهریور برپاست و به شرکت‌کنندگان آن، گواهینامۀ معتبر حضور در دوره اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می‌توانند به واحد آموزش فرهنگ‌سرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق مراجعه به تارنمای ferdos.farhangsara.ir و تماس با شماره تلفن 44000203 اقدام کنند.

نظر شما