دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
فیلم سینمایی «قطارآن شب» در قالب برنامه «سینما و خانواده» با حضور کارگردان و عوامل فیلم روز دوشنبه 26 تیرماه ساعت 18:30در فرهنگسرای خانواده نمایش و نقد می شود.

نمایش و نقد فیلم «قطار آن شب» در برنامه سینما و خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این فیلم دومین ساخته سینمایی حمیدرضا قطبی با اقتباس از رمان احمد اکبرپور در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است و افشین هاشمی، سیامک صفری، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«قطارآن شب» در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برنده پروانه زرین بهترین فیلم کودک از نگاه داوران کودک، دیپلم افتخار بهترین بازیگر و پروانه زرین جایزه ویژه هیئت داوران و جایزه نوآوری شد.

ناصر سهرابی (مجری و کارشناس) نشست «سینما و خانواده» است. نخستین نشست «سینما و خانواده» با نمایش و نقد فیلم سینمای «جامه دران» روز شنبه 24 تیرماه برگزار شد.

علاقه مندان برای حضور در این نشست سینمایی می توانند به سالن نمایش فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

نظر شما