سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کتاب سواد روایت در نشستی با عنوان "پرسه های اندیشه " روز دوشنبه 26 تیر ماه ، در کتابخانه فرهنگسرای اشراق بررسی می شود.
بررسی کتاب به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست " پرسه های اندیشه " با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و تفکر علم آموزی و کشف و شکوفایی استعداد کودکان روزدوشنبه 26 تیرماه ، ساعت 9 با حضور بنفشه طوطی در کتابخانه اشراق  برگزار می شود.
گفتنی است،  بنفشه طوطی نویسنده ، شاعر و  کارشناس برنامه در نشست "پرسه های اندیشه  "  به معرفی کتاب سواد روایت و  بررسی علائم نگارشی،  زاویه دید نویسنده، فضاسازی ، توصیف مبتنی بر نظریه‌هایی ادبی و شناخت سبک‌های داستان‌نویسی در ادبیات می پردازد. و در ادامه  به  معرفی و بررسی آثار نویسنده کتاب اچ پورتر ابوت می پردازد.
کتاب سواد روایت به نویسندگی اچ. پورتر ابوت، ترجمه رويا پورآذر ، نیما م.اشرفی از سوی انتشارات اطراف منتشر شده است.
درباره کتاب سواد روایت
سواد روایت نوشته‌ی اچ. پورتر ابوت، اثری خوش‌خوان و خردمندانه است با ساختاری منظم و سبک درخشان مباحثی در حوزه‌ی روایت ارائه می‌کند. این کتاب را می‌توان منبعی کامل و کاربردی برای پیدا کردن پاسخ‌های علمی و روشن به پرسش‌های زیربنایی و مهمی مانند روایت چیست؟ به چه کار می‌آید؟ چه طور به زندگی و متن‌هایی که می‌خوانیم شکل می‌دهد.
علاقه مندان جهت شرکت در نشست "ایده تا کتاب"  می توانند روز دوشنبه 26 تیر  ماه، ساعت9 به کتابخانه اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان نقدی کتابخانه اشراق مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر 7735922 تماس حاصل فرمائید.

نظر شما