يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۳۳۶۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
ویژه برنامه «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای عطار نیشابوری با موضوع اطمینان خاطر از آینده در حوزه تحصیلی و شغل و آینده نگری مثبت برگزار می‌شود.
سومین جلسه از سلسه نشست هایبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در سومین جلسه "بچه های رستا" که به نشست های گفتگو محور ویژه نوجوانان اختصاص دارد به موضوعات اطمینان خاطر از آینده تحصیلی و شغل و آینده نگری مثبت با شعار آینده ساختنی است... پرداخته خواهد شد.
در این نشست  با حضور کارشناسان ، نوجوانان در مورد  رشته تحصیلی و آینده شغلی خود با دوستانشان به گفتگو می پردازند و تصمیم گیری های تحصیلی و  ایده های شغلی خود را به اشتراک قرار می دهند.
این برنامه روز سه شنبه 17 مردادماه ساعت 15 در فرهنگسرای عطار نیشابوری با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظر نوجوانان با یکدیگر و تجربه فضای گفتمانی امید به آینده و کاوش پویا برای حل مسائل اجتماعی و فرهنگی و رسیدن به شکوفایی برگزار می شود.
نوجوانان می توانند جهت شرکت در این نشست به نشانی: میدان بریانک ، خیابان شهید دعوتی ، خیابان شهید امیر قلی ، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه و یا با شماره تلفن 55718143 تماس حاصل نمایند.
نظر شما