دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سلسله نشست‌های گفتگو محور «بچه های رستا» روز یکشنبه 15مردادماه ویژه نوجوانان در فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.
سلسله نشستهای گفتگو محور در فرهنگسرای سلامتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «بچه هـای رسـتا » از سلسـله نشسـتهای گفتگو محـوری اسـت کـه در راسـتای تشـکیل باشـگاه مخاطبـان نوجـوان فرهنگسـراها، توسـط نوجوانـان طراحـی و بـا راهبـری و نظـارت سـازمانی اجـرا می شود. هدف از برگزاری این نشستها ترویج روحیه پرسشگری نوجوانان است.
به فرموده مقام معظم رهبری تجــارب در اســناد و مدارک و نوشــته های یک مجموعه منعکس است. در ســیر کارها تجربه به دست می آید و همانجا هم ثبت می شود. اینطور نیســت که تجربه ها بیاید و با آدم ها برود و نابود شــود. بلکه افراد بعدی مــی آیند و از آنها استفاده می کنند.
در همین راستا نخستین جلسه این نشست با موضوع ایمان و امید و با حضور جوانان در فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.
ایمـان و امیـد، دو کلیـد واژه مهـم بـرای نسـل آینـده اسـت. نسـلی کـه آینـده ایـن کشـور و ایـن نظـام مقـدس و گام دوم انقـلاب اسـلامی بـه دسـتان او رقـم خواهـد خـورد. کلیـد واژه هایـی کـه مقـام معظـم رهبری(مدظله) آنهـا را دو رکـن اساسـی پیـروزی امـام راحـل(ره) در انقـلاب اسـلامی مـی داننـد
 این برنامه فرصتی برای بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل نوجوانان مستعد در راستای حضور در برنامه های اجرایی، تبلور افکار و دانش آنها می باشد.
جوانان علاقمند به حضور در نشستهای رستا می توانند در تاریخ 15مرداد از ساعت 18 تا 30/19به فرهنگسرای سلامت  واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه و یا با شماره 77447207تماس حاصل نمایند.

نظر شما