سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کتاب « موکب آمستردام » درنشست ادبی "دانای بی زبان "روز پنجشنبه 26 مردادماه، ساعت 10 در کتابخانه سراج نقد و بررسی می شود.
نقد و بررسی کتاب «  موکب آمستردام  » در کتابخانه سراجبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کتابخانه سراج  با هدف حمایت از نویسندگان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، در نشست ادبی  "دانای بی زبان " روز پنجشنبه 26 مردادماه،  ساعت 10، کتاب « موکب آمستردام» را  با حضور علاقه مندان به کتاب  نقد و بررسی می کند
کتاب موکب آمستردام  نوشته بهزاد دانشگر توسط انتشارات عهد مانا به چاپ رسیده است.
«موکب آمستردام»، خرده روایت هایی است از زائران دوردست سیدالشهدا؛ زائرانی که از اروپا به مقصد زیارت پیاده ی امام حسین رهسپار شده اند.
زائرانی که امام حسین را نه در کربلا و نجف و قم و مشهد و...، بلکه در قلب اروپا یافته اند، و دریافته اند که عشق حسین(ع) زمین و زمان و مکان نمی شناسد و چه بخواهی و چه نخواهی عالم گیر خواهد شد. فقط باید خود را به این دریای عظیم سپرد تا به ساحل آرامش رسید.
«موکب آمستردام» دومین گام و تلاش پس از کتاب موفق پادشاهان پیاده است که در کمتر از یک سال به چاپ پنجم رسید.
بهزاد دانشگر، در این کتاب در تلاش است با به تصویر کشیدن عشق زائران امام حسین(ع)، روایتی از تلاش آنان برای فدا شدن در مسیر سیدالشهدا را برای مخاطبان تصویر کند.
 علاقه مندان جهت شرکت در  نشست ادبی"دانای بی زبان " پنجشنبه 26 مردادماه ، ساعت 10  به نشانی کتابخانه سراج واقع در خیابان سراج کوچه مرادی مراجعه فرمائیدو یا جهت اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن 77245761 تماس بگیرید.
نظر شما