يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
میزبانی فرهنگسرای نهج البلاغه از نوجوانان:
جدیدترین جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با موضوع جلوه‌های امید و توکل در دفاع مقدس در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.
«امید» و «توکل» در دفاع مقدس سوژه پنجمین جلسه از «بچه‌های رستا»به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور «بچه‌های رستا» با حضور جمعی از نوجوانان در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود. 
«پرواز در تاریکی» عنوان اصلی این جلسه است. موضوع اصلی این جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با توجه به مناسبت این روزها انتخاب شده و به بیان جلوه‌های امید و توکل در دفاع مقدس می‌پردازد. شعار این جلسه نیز «خدایی که در این نزدیکی است» می‌باشد. از جمله مهم‌ترین محورهایی که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد می‌توان به موضوع امید در دفاع مقدس، توکل در بین رزمندگان و یاری خداوند به آنان در مواجهه با دشمن بعثی اشاره کرد. 
همچنین نوجوانان می‌توانند سوالات خود را درباره این اتفاق مهم در تاریخ ایران از کارشناس حاضر در جلسه بپرسند. براساس این گزارش پنجمین جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» روز چهارشنبه 5 مهرماه از ساعت 16 در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود. 

از عموم نوجوانان دعوت می‌شود در این برنامه حضور پیدا کنند.سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور «بچه‌های رستا» ویژه برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای رده سنی نوجوانان است که در همه مراکز فرهنگی هنری مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار می‌شود. هر جلسه با موضوعی خاص برگزار شده و در آن نوجوانان سوالات و دغدغه‌های خود را بیان می‌کنند.
نظر شما