دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
آلبوم موسیقی «پاییز بعد از تو» با صدای حمید غلامعلی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.
آلبوم «پاییز بعد از تو» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آلبوم موسیقی «پاییز بعد از تو» با صدای حمید غلامعلی و آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی جمعه ۱۴ مهرماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.

در این مراسم چهره‌های هنری متعددی شامل محمد معتمدی، مهدی مقدم، قاسم افشار، ستار اورکی، چنگیز حبیبیان، مهدی غفوریان، بهنام صبوحی، امید حجت، داریوش تقی پور، سید حسین متولیان، عادل تبریزی و حمید ناصحی حضور خواهند داشت.

آلبوم «پاییز بعد از تو» شامل ۹ قطعه باکلام با عناوین «به همین سادگی»، «رویای دور»، «گیجگاه»، «می‌ترسم»، «تقاص»، «بدون هم»، «پیله خواب»، «پاییز بعد از تو» و «آنچه گذشت» بوده و دهمین قطعه آن اثری بی‌کلام است.

محمد زرنوش، حسن اکبریان، محمدرضا گلشنی، محسن مهاجر و محمدرضا چراغعلی نوازندگان این اثر موسیقایی هستند. ترانه‌های این مجموعه را سجاد عزیزی‌آرام سروده و کانون ادبی زمستان این آلبوم را تهیه کرده است.

در کارنامه حمید غلامعلی نزدیک به ۲۰۰ سرود و ترانه به چشم می‌خورد. اولین قطعه موسیقی که او به عنوان خواننده تک‌خوان (سولیست) اجرا کرده، تیتراژ مجموعه تلویزیونی «زیر گنبد کبود» معروف به «آقای حکایتی» به آهنگسازی بهرام دهقانیار در سال ۱۳۶۶ بوده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما