دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۳۵۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
در برنامه « سه شنبه های طلایی با کتاب» فرهنگسرای بهمن
پنجاه و پنجمین نشست از سلسله نشست های «سه شنبه های طلایی با کتابِ»کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن به بحث و بررسی پیرامون کتاب «چهار میثاق» اثر، دون میگوئل روئیز اختصاص دارد.
کتاب «چهار میثاق» بررسی می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هر، در این نشست هم اندیشی که سه شنبه دوم آبان ماه جاری از ساعت 17 تا 19 در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، شماری از نوجوانان، دانشجویان جوان و علاقه مندان به کتاب و مطالعه گرد هم آمده و پیرامون کتاب «چهار میثاق» نوشته ی، دون میگوئل روئیز به بحث و بررسی خواهند پرداخت.

این پنجاه و پنجمین نشست از سلسله نشست های «سه شنبه های طلایی با کتاب» است که به منظورآشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با کتاب های ارزشمند انگیزشی، تاریخی و روانشناسی کار و ترغیب به مطالعه در بستر فرهنگی برگزار می شود.

پیش از این کتاب «چهار اثر» از فلورانس اسکاول شین، کتاب «باشگاه پنج صبحی ها» اثری از رابین شارما با ترجمه رضا اسکندری آذر، کتاب «کریم خان زند» اثر جان_ ر_ پری و کتاب قلعه الموت از ولادیمیر بارتول، نویسنده‌ی یوگسلاوی تبار، در این برنامه مورد بررسی و بحث های علمی و کارشناسی اعضای فعال کتابخانه قرارگرفته است.

علاقه مندان برای بهره مندی از این برنامه و عضویت در کتابخانه می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند؛ یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 55058437-021تماس بگیرند.


نظر شما