دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۷
شبکه 5 سيماي جمهوري اسلامي در يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني، به روش برخي رسانه‌هاي بيگانه درخصوص شنود و شيوه مقابله با آن پرداخت.

اخيراً در يکي از سريال‌هاي تلويزيوني صداو سيماي جمهوري اسلامي ايران که از شبکه تهران پخش مي‌شود، يکي از شيوه‌هاي مقابله با شنود تلفن همراه به طور غير مستقيم آموزش داده شد.

برپايه اين خبر اين مسئله درحالي حساسيت برانگيز مي‌شود که طي چند ماه گذشته اين روش از سوي بسياري از رسانه‌هاي معاند نظام جمهوري اسلامي به مخاطبان آموزش داده تا اين مطلب به مردم القا شود که به هيچ عنوان آنها در امنيت نيستند چراکه هر لحظه اين امکان وجود دارد تمام مکالمات آنها حتي با وجود خاموش بودن تلفن همراه ـ فعال سازي ميکروفن تلفن همراه از راه دور ـ به طور غيرقانوني شنود شود.

تاکيد مي‌شود که بسياري از سايت‌هاي معاند نظام نيز در جريان حوادث انتخابات دهم رياست جمهوري به آموزش چنين شيوه‌هاي به مخاطبان خود پرداخته بودند و بدين شکل اين رسانه‌ها نوعي ديگر از سياه‌نمايي را عليه کشورمان آغاز کرده بودند.

گفتني است، با توجه به پيامد‌هاي مختلف چنين پيام‌هايي در برنامه‌هاي صداو سيما، مسئولان امر دقت بيشتري در اين زمينه داشته باشند.

نظر شما