دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳
با هدف گسترش فعاليت‌ها و همکاري‌هاي زيست‌محيطي ، تفاهم نامه همکاري بين شهرداري تهران و سازمان حفاظت محيط زيست در هفته محيط زيست (خردادماه سال جاري) منعقد خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران ، مهندس محمد هادي حيدرزاده رئيس ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران در نخستين نشست کميته هماهنگي و سياستگذاري در اجراي برنامه‌هاي هفته محيط زيست با اشاره به اينکه روز جهاني محيط زيست هر سال پنجم ژوئن برگزار مي‌شود، افزود: اميد است برنامه‌هاي اجرايي هفته فوق در تاريخ 16 الي 22 خرداد ماه سال جاري با همکاري کليه ارگان‌ها و سازمان‌ها باشکوه‌تر برگزار شود.

وي در ادامه با اشاره به اينکه سال 2010 سال تنوع زيستي و سال 2011 به حفاظت از جنگلها نامگذاري شده است افزود: حفاظت از محيط زيست با همياري و همکاري بخش‌هاي مختلف به يک حرکت جهاني تبديل شده از اينرو به تبع نامگذاري سال 2010 به سال تنوع زيستي برنامه‌هاي اجرايي سال جاري در هفته محيط زيست با محوريت موضوع فوق برگزار خواهد شد.

مهندس حيدرزاده در ادامه گفت : در اين هفته برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي با توجه به موضوعات زيست محيطي در قالب جشنواره ، فستيوال و کارگاه با همکاري کليه بخشهاي مختلف اجرا مي‌شود.

وي در ادامه نيز با اشاره به افتتاح و آغاز عمليات اجرائي پروژه‌هاي زيست‌محيطي در اين هفته اظهار کرد: تهران به عنوان يک کلانشهر فرصتها و تهديدهاي زيست محيطي بيشماري دارد بدين منظور با هدف گسترش فعاليتها و همکاريهاي زيست محيطي تفاهم نامه همکاري ما بين شهرداري تهران و سازمان حفاظت محيط زيست در هفته محيط زيست منعقد خواهد شد. 


در اين نشست نمايندگان سازمان حفاظت محيط زيست کشور، سازمان پارکها و فضاي سبز، شرکت شهر سالم، سازمان بازيافت و مديريت پسماند، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، شرکت کنترل کيفيت هوا، اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري تهران، سازمان ورزش شهروندي تهران، سازمان ميوه و ميادين تهران، اداره کل امور بانوان استان تهران نيز حضور داشتند و مقرر شد اين نشستها تا برگزاري هفته محيط يست به منظور هماهنگي مابين سازمانها و ارگانها هر دو هفته يکبار برگزار شود.


نظر شما