سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۹۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
نمایش و گفت و گو پیرامون پویانمایی‌های مطرح ایران و جهان با هدف سرگرمی و رشد مهارت‌های اخلاقی، اجتماعی کودکان و نوجوانان روزهای سه‌شنبه هر دو هفته یکبار ساعت ۱۶:۳ تا ۱۸در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای عطار نیشابوری در نظر دارد برگزیده‌ای از انیمیشن‌های مطرح ایران و جهان را با رویکرد مسائل تربیتی و اخلاقی همراه با تاثیرات مثبت  و نکات آموزشی در رشد مهارت‌های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان به نمایش در آورد. 

در این سلسه نمایش پویانمایی شرکت کنندگان پس از تماشای فیلم با حضور کارشناس برنامه در مورد موضوع آن و معنا و مفهومی که از تماشای انیمیشن درک کرده‌اند بحث و گفتگو می‌کنند.

در اولین اجرای باشگاه پویا نمایی پفیلا،  فیلم سینمایی «روح» یک پویانمایی رایانه‌ای در ژانر ماجراجویی، فانتزی، کمدی و درام به کارگردانی: پیت داکتر،  ساخته پیکسار محصول  والت دیزنی پیکچرز ( سال ۲۰۲۰) اکران می‌شود.

داستان فیلم پویانمایی روح، درباره جو گاردنر، آموزگار نوازندگی یک گروه موسیقی در دبیرستان است. جو که همیشه سودای اجرای موسیقی بر صحنه را در سر می‌پرورانده در حادثه‌ای باعث می‌شود که روح وی از بدنش جدا شود و به سمینار «خود» منتقل شود. مرکزی که در آن روح‌ها رشد می‌کنند و پیش از انتقال به کالبد نوزادان تازه متولد شده، شور و اشتیاق برای زندگی پیدا می‌کنند...

علاقه‌مندان برای شرکت رایگان می‌توانند به نشانی: میدان بریانک .خیابان شهید دعوتی. خیابان شهید امیر قلی مراجعه کنند یا شماره 55135553 تماس بگیرند.

نظر شما