يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۸۰۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ و در جشنواره ایران آینده۳ برگزار شد:
کارگاه گفتگومحور «ایده- تجربه (تد تاک)» در سومین جشنواره ایران آینده با حضور نوجوانان شهر تهران و به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج در باغ کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کارگاه گفت‌وگو محور «ایده- تجربه (تد تاک)» در سومین جشنواره ایران آینده با حضور نوجوانان شهر تهران و به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج از ۱۱ تا ۲۱ بهمن در باغ کتاب تهران برگزار شد.

کارگاه گفتگومحور نوجوانان با عنوان «ایده- تجربه»، طی روزهای برگزاری جشنواره ایران آینده ۳، در دو نوبت پذیرای نوجوانان تهرانی و بود. در نوبت اول که از ساعت ۹ تا ۱۵ برگزار می‌شد، به میزبانی از مدارس اختصاص داشت و نوجوانان هر مدرسه بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام‌شده به صورت گروهی در تالار گفتگو حضور می‌یافتند و با هدایت کارشناس برنامه، ضمن گفتگو با همسالان، به بیان ایده‌ها و تجربیاتشان از موفقیتها و شکستهای خود می‌پرداختند و چشم‌اندازشان را از ایران آینده بیان می‌کردند. در نوبت دوم نیز که از ساعت ۱۵ تا ۲۱ ادامه داشت، به نوجوانانی اختصاص یافته بود که به صورت انفرادی و عمومی در جشنواره ایران آینده شرکت کرده بودند.

گفتگوهای بیش از ۳ هزار نوجوان شرکت‌کننده و کنشگر تهرانی در کارگاه «ایده- تجربه» و طی ۱۱ روز برگزاری جشنواره، با حضور سیامک صبوری، سید احمد رسولی و فاطمه حسن‌پور، به عنوان کارشناس، تسهیلگری و هدایت شد.

در جشنواره ایران آینده ۳ که با هدف برگزاری جشنی نوجوانانه با ترسیم محتوایی ایران آینده در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، علاوه بر کارگاه «ایده- تجربه»، بخشهای متنوعی همچون هوش مصنوعی، بازی‌های شناختی، چالشهای خانوادگی و ... نیز برای نوجوانان در نظر گرفته شده بود و شرکت‌کنندگان با حضور در هر یک از بخشهای جشنواره و کسب امتیاز از آن، به جوایز در نظر گرفته شده برای بیشترین امتیاز دست می‌یافتند.

سومین جشنواره ایران آینده، از ۱۱ تا ۲۱ بهمن با حضور نوجوانان در باغ کتاب تهران برگزار شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در منطقه 5 و فرهنگسرای فردوس، با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما