يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۸۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
نشست بررسی تغذیه سالم در سلامت کودکان با عنوان «نبض سلامتی» روز سه‌شنبه یکم اسفند ماه، ساعت ۱۰ در کتابخانه امید برگزار می‌شود.
نقش تغذیه سالم در سلامت کودکان   در کتابخانه امیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه «نبض سلامتی» با هدف ارتقای فرهنگ سلامت، تغذیه، بهداشت، بهره گیری از طب سنتی و اسلامی و ترغیب خانواده‌ها به استفاده از غذای سالم روز سه‌شنبه اول اسفند ماه، ساعت ۱۰ در کتابخانه امید برگزار می‌شود.
سعیده آلادگران کارشناس برنامه در این نشست به بررسی نقش تغذيه سالم در سلامت کودکان، استفاده از غذای سالم و بهداشتی، پرهیز از غذاهای آماده و فست‌فود و روی آوردن به استفاده از محصولات کشاورزی در سفره و طبخ غذای مفید و ...می‌پردازد.
در این نشست کتاب «راهنمای پزشکی خانواده: دایره‌المعارف پزشکی برای همه: بیماری‌ها و اختلالات شایع به بیان ساده» به نویسندگی علیرضا منجمی که توسط انتشارات سلیس، آزاد مهر در قطع وزیری به چاپ رسیده است، معرفی می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه «نبض سلامتی» روز سه‌شنبه یکم اسفند ماه، ساعت ۱۰ به کتابخانه امید به نشانی شهرک امید، قنات کوثر تهران و در بلوار استقلال، خیابان گلستان مراجعه کنند و یا باشماره تلفن ۷۷۰۵۳۲۴۲ تماس بگیرند.

نظر شما