دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶
به منظور ترويج و تعميق فرهنگ قرآني و ديني در بين شهروندان و نسل امروز تا پايان سال‌جاري 22 پايگاه قرآني در محلات غرب تهران راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5 عباس بابازاده معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه در چهارمين نشست شوراي فرهنگي ، اجتماعي و ورزشي با اعلام اين خبر افزود: کميته قرآني از دستاوردهاي شوراي فرهنگي منطقه است که به منظور برنامه‌ريزي هدفمند در اشاعه فرهنگ قرآني تشکيل و فعاليت خود را آغاز کرد.

وي شناسايي نخبگان قرآني محلات و بهره‌مندي از اين پتانسيل‌ها جهت تقويت فعاليت‌هاي قرآني را از ديگر اهداف تشکيل کميته قرآني برشمرد و گفت: در حال حاضر 4 دارالقرآن تحت حمايت ونظارت کميته قرآني فعاليت مي‌کند و تا پايان سال‌جاري با بهره‌برداري از سراي محلات 22 محله به پايگاه قرآني مجهز خواهند شد و شهروندان از برنامه‌هاي اين مراکز معنوي بهره‌مند خواهند شد.

بابازاده ادامه داد: راه‌اندازي خانه قرآن مستقل، غرفه عرضه محصولات قرآني در فرهنگسراي فردوس و تدوين بانک اطلاعات نخبگان قرآني از جمله برنامه‌هاي پيش‌بيني شده کميته قرآني منطقه است که با مشارکت دبيرخانه شوراي عالي قرآني و مرکز سازمان فرهنگي و هنري منطقه اجرا خواهد شد.

نظر شما