دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳
فرهنگسراي مترو با همکاري شرکت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه و به مناسبت روز بزرگداشت سعدي برنامه اي را در روز چهارشنبه اول ارديبهشت ماه در ايستگاه مترو سعدي برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي مترو،«محمد جواد اميري» رييس فرهنگسرا با اعلام اين مطلب افزود: قرن‌هاست که مردم ايران و فارسي زبانان در غزل‌هاي سعدي بيان احوال روح و عواطف خود را جسته و آن را مي‌خوانند و غزل‌هاي سعدي از نظر رواني، زيبايي و بلاغت کلام منتهاي زبان فارسي است. بدين منظور فرهنگسراي مترو به مناسبت روز بزرگداشت سعدي و به منظور ترويج آموزه‌هاي اخلاقي و اجتماعي برنامه‌هاي مختلفي از جمله ايستگاه خوشنويسي،نقاشي،نگارگري،شعر سرائي و عرضه کتاب را برگزار مي‌کند. اميري همچنين تأکيد کرد:با توجه به قرار داشتن در هفته شعر (25 فروردين لغايت اول ارديبهشت)،هنرمندان خوشنويس و نگارگر اقدام به نگارش اشعار شيخ اجل سعدي در باب قناعت، همسايگي، عفت و پاکدامني و اخلاق بر روي شيشه هاي ايستگاه مترو سعدي خواهند نمود.

 رييس فرهنگسراي مترو گفت: اين برنامه در تاريخ ذکر شده از ساعت 9 تا 19 در ايستگاه مترو سعدي برگزار مي‌شود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن 69- 88546668 تماس حاصل نمايند.

نظر شما