يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۹۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
نمایش شاد و موزیکال «پادرا و گنده‌ها» روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.
نمایش شاد و موزیکال «پادرا و گنده‌ها» در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «پادرا و گنده‌ها» به کارگردانی ماندانا عبقري و نویسندگی علیرضا دهقانی روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می‌رود. 

در خلاصه نمایشنامه آمده است: پادرا پسرکی کوچک، تمام وقت مشغول بازی‌های کامپیوتری است و با خانواده و دوستانش وقت نمی‌گذراند. مادربزرگ او که زنی شاد و سرشار از انرژی است تصمیم می‌گیرد تا شادی و خوشحالی را بوسیله بازی به خانه برگرداند. او گنده‌ها را برای بازی دعوت می‌کند و آنها درخت افرا، چراغ راهنمایی و شیر آتش‌نشانی هستند. مادربزرگ همراه دوستان خیالی با پادرا و پدر و مادرش و حتی بچه‌های تماشاگر حاضر در تئاتر بازی می‌کند تا شادی و هیجان را دوباره به خانه پادرا بازگرداند. 
شایان ذکر است این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالا و به مدت 50 دقیقه با بازی ماندانا عبقري, علی پرویز, لیلا احمدي, امیرحسین امانی, نرگس مروتی, یاسمن رحیمی, علی همت‌منش به روی صحنه می‌رود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، ایران زمین شمالی،جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۳۳۴۷۲۷۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما