دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۹۱۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
سعيد طلوعي شهردار منطقه 5 صبح امروز با حضور در مرکز نظارت همگاني شهرداري تهران از طريق تلفن 1888 به طور مستقيم پاسخگوي شهروندان بود.

به گزارش خبرنگار «شهر»در راستاي برگزاري سلسله جلسات ارتباط مستقيم شهروندان با مديران شهرداري تهران از طريق تلفن 1888 صبح امروز شهردار منطقه 5 به همراه معاونين و مديران منطقه به طور مستقيم به درخواست 73نفراز شهروندان به صورت حضوري و تلفني رسيدگي کردکه مباحث شهرسازي وساختماني ،امورشهري وپيشنهاد جهت بهبود عملکرد شهرداري درحوزه‌هاي گوناگون از جمله خواسته‌هاي شهروندان بود.

طلوعي در حاشيه جلسه ارتباط مستقيم با تاکيد براينکه در سال همت مضاعف، کار مضاعف سرعت، کيفيت همراه با کاهش هزينه در اجراي برنامه‌هاي شهري مورد توجه قرار دارد افزود: شهروندان سرمايه‌هاي اجتماعي هستند که با نظارت و مشارکت در برنامه‌ها مي‌توانند مديران شهري را ياري کنند بدين لحاظ رضايتمندي آنها از اهداف شهرداري است.

وي افزود: مرکز نظارت همگاني فرصتي براي گسترش سرمايه اجتماعي شهر و بررسي نظرات شهروندان و بهبود ساختار اجتماعي مديريت شهري است و با سنجش و اندازه‌گيري کمي و کيفي ديدگاه‌ها، تعاملات اجتماعي و اجراي صحيح تکريم ارباب رجوع در مسير افزايش اعتماد شهروندان از ساختار مديريت شهري گام برداشته است.

نظر شما