دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۳۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و رییس فرهنگسرای امید برگزار و طی آن ابوالفضل باقری حسن آبادی  به عنوان مدیر جدید این منطقه معرفی شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر فرهنگسرای امید برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ با حضور  مهدی یوسفی(رئیس حوزه ریاست ) و عباسی(مدیر هماهنگی و ارتباطات حوزه ریاست) در فرهنگسرای امید برگزار شد. 

در این مراسم پروانه دوستی به خاطر زحماتش در این منطقه مورد تجلیل قرار گرفت و ابوالفضل باقری به عنوان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و رییس فرهنگسرای امید معرفی شد.

پروانه دوستی، رییس پیشین فرهنگسرای امید از زحمات همکاران این فرهنگسرا سپاسگزاری کرد و گفت: از اعتمادی که به من داشتید، خیلی تشکر می‌کنم. امیدوارم آقای باقری در کارشان موفق باشند و بتوانند مسیرشان را به خوبی طی کنند.
ابوالفضل باقری، رییس جدید فرهنگسرای امید نیز از اعتماد رییس سازمان فرهنگی هنری تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم فعالیت فرهنگی خانم دوستی را ادامه بدهم و کارهای فرهنگی خوبی انجام دهیم. ان شاالله با شهرداری منطقه هم تعامل موثری خواهیم داشت و آن طور که شایسته مردم منطقه ۱۳ است، در کارهای فرهنگی تلاش خواهیم کرد.

باقری در ادامه اظهار کرد: همه ما در هر سنگری که حضور داریم به عنوان سربازان ولایت باید در راستای ارتقای نظام اسلامی فعالیت ‌کرده و اجازه ندهیم تا جای ارزش و ضد ارزش ها عوض شود. تشکیل پاتوق نوجوانان، برنامه‌های ویژه نوجوانان، تشکیل بانک اطلاعاتی نوجوانان از جمله اهدافی است که در نظر داریم آن را دنبال کنیم.
نظر شما