يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۹۳۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠ با عنوان «جامعه پرداز خانواده» و با هدف شناسایی و معارفه و هم افزایی فعالان مسئله محور حوزه ی خانواده روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ خدیجه مهدی‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری با اعلام این خبرگفت: نشست هم اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠ در رویدادی با عنوان «جامعه‌پرداز خانواده» و با هدف شناسایی و معارفه و هم‌افزایی فعالان مسئله محور حوزه خانواده روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

مهدی پور گفت: تیمی ۱۵ نفره، متشکل از کارشناسان فرهنگی هنری ماه‌هاست در حال شناسایی، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده در منطقه ۱۰ هستند تا بتوان در رویدادی مساله محور بر اساس بوم منطقه این فعالین و نوع فعالیتشان را با هم به اشتراک بگذارند .

وی ادامه داد: موضوع خانواده از جمله موضوعاتی است که در همه سازمان‌ها و نهادها به‌عنوان یک رویکرد و جزو دغدغه‌های اصلی دلسوزان و صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی است و این مدیریت هم از این قاعده مستثنی نیست . در این رویداد کنشگران و فعالین حوزه خانواده در پنج محور: ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق شناسایی و جهت هم افزایی و حتی حیات مجموعه‌های خود به هم معرفی خواهند شد تا بتوانند عملیات‌های مشترک تعریف کنند و به حل مسایل خانواده‌های محورهای یاد شده کمک نمایند . 

مهدی‌پور در پایان اظهار داشت :این مدیریت از مراکز فعال در حوزه سبک زندگی، دعوت می‌کند تا در این رویداد شرکت کنند و با هم افزایی بتوانیم اقدامات مؤثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی حوزه خانواده در منطقه ۱۰ و شهر تهران انجام دهیم.

علاقه‌مندان به این رویداد کشوری می‌توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خیابان شهید امیر قلی مراجعه کنند و یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۱۳۵۵۵۳  تماس بگیرند.

نظر شما