دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
آیین رونمایی از فیلم مستند «غوغای ستارگان» سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
فیلم مستند «غوغای ستارگان» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از فیلم مستند «غوغای ستارگان» ساخته علیرضا خالق‌وردی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

این مستند ۴۷ دقیقه‌ای محصول سال ۱۴۰۲ است و در آن به نحوه شکل‌گیری و ساخته شدن ترانه جاودانه «غوغای ستارگان» ساخته همایون خرم با مطلع و مقدمه «امشب در سر شوری دارم، امشب در دل نوری دارم، باز امشب در اوج آسمانم...» و تاثیرش بر جامعه، تاریخ موسیقی، تاریخ اجتماعی و سیاسی معاصر ایران پرداخته می‌شود.

محمدرضا شجریان، محمد اصفهانی، انوشیروان روحانی، سامان احتشامی، همایون خرم، فرهاد فخرالدینی، علیرضا میرعلینقی و بابک شهرکی برخی هنرمندان عرصه موسیقی هستند که در این فیلم مستند حضور دارند.

در این نشست علاوه بر نمایش مستند «غوغای ستارگان» با حضور جمعی از علاقه‌مندان به موسیقی، علیرضا خالق‌وردی کارگردان اثر به بیان نکاتی درباره این فیلم می‌پردازد. 

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما