سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
خانه‌فرهنگ باصفا با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، خوانش گروهی کتابی از مجموعه تجربه‌های کلیدی را با عنوان «عصبانی نباش»، همراه با کارگاه کاردستی و نقاشی برای کودکان برگزار می‌کند.

آموزش مهارت کنترل خشم در کودکان، در کارگاه قصه و کاردستی خانه‌فرهنگ باصفابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه خوانش گروهی قصه برای کودکان ۵ تا ۷ سال، با داستان «عصبانی نباش» نوشته‌ی سوگریوز، همراه با آموزش ساخت کاردستی و نقاشی، از ساعت ۱۰:۳ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

در این برنامه که به همت کانون آرزوهای بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت و نوآوری برای کودکان پنج تا هفت سال برگزار می‌شود؛ آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، ضمن خوانش گروهی داستان «عصبانی نباش» نوشته‌ی سوگریوز و ترجمه مریم رونق، از مجموعه کتاب‌های کودک با موضوع تجربه‌های کلیدی، ساخت کاردستی و نقاشی نیز آموزش داده خواهد شد. موضوع کتاب «عصبانی نباش»، آموزش مهارت کنترل خشم در کودکان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 44098748 و 44053635 تماس بگیرید.

نظر شما