شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۳۹۵۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
فیلم سینمایی «گودزیلا منهای یک» در پنجاه و نهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «گودزیلا منهای یک» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «گودزیلا منهای یک» ساخته تاکاشی یامازاکی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در پنجاه و نهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

فیلم سینمایی «گودزیلا منهای یک» فیلمی درام، اکشن، ماجراجویی و علمی-تخیلی محصول ۲۰۲۳ ژاپن است که در نود و ششمین دوره جوایز اسکار برنده اسکار بهترین جلوه‌های ویژه شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کشور ژاپن پس از جنگ ویران شده و در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد که یک بحران جدید در قالب یک هیولای غول‌پیکر و ترسناک پدیدار شده و...

این فیلم با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید و پس از آن در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور امیر قادری و کورش جاهد از کارشناسان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در پنجاه و نهمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

با مراجعه به سینماتیکت می‌توانید با خرید بلیت این فیلم، صندلی خود را انتخاب کنید. امکان تهیه بلیت به صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم وجود دارد.
نظر شما