شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۹۵۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
هشتمین دوره همی نوجوانان کتابخون شهر تهران با موضوع برنامه ریزی نوجوانان کتاب خوان برای حضور در نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
هشتمین دوره همی نوجوانان کتابخون شهر تهران با موضوع برنامه ریزی نوجوانان کتاب خوان برای حضور در نمایشگاه کتاب  در فرهنگ سرای رسانه برگزار میشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هشتمین دورهمی نوجوانان کتابخان شهر تهران در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌‌شود و در این قالب میزبان جمع زیادی از نوجوانان خواهد شد.  

با هدف ترغیب و انگیزه فرهنگ کتابخوانی برای نوجوانان «ما بچه کتابخون‌ها» برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه نوجوانان است که به منظور ایجاد بستری سالم و امن برای گفت‌وگوی نوجوانان  در مورد موضوعات مختلف کتاب خوانی فراهم شده است. 

این برنامه در کتابخانه‌های منتخب شهر تهران اجرا شده و کتابخانه معتمد نژاد در  فرهنگسرای رسانه یکی از پایگاه‌های اصلی برگزاری آن است .هشتمن دورهمی نوجوانان کتابخوان با موضوع برنامه ریزی نوجوانان کتاب‌خوان  برا ی حضور در نمایشگاه کتاب در کتابخانه دکترمعتمد نژاد روز یکشنبه ١٦ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این جلسه می‌توانند به آدرس پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا کتابخانه دکتر معتمدنژاد حضور به هم رساند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٢٢٨٨٨٧٨٢ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما