يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۳۹۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
فیلم سینمایی «رادیکال» چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در ششصد و چهاردهمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «رادیکال» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «رادیکال» ساخته کریستوفر زالا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در ششصد و چهاردهمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

فیلم سینمایی «رادیکال» محصول ۲۰۲۳ مکزیک، یک فیلم درام و انگیزشی بر اساس یک داستان واقعی است که برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره ساندنس در سال ۲۰۲۳ شده است و با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در یک شهر مرزی در مکزیک که گرفتار غفلت، فساد و خشونت است، یک معلم ناامید روش جدیدی را امتحان می‌کند تا بی‌تفاوتی دانش‌آموزانش را از بین برده و کنجکاوی، پتانسیل و شاید حتی نبوغ آنها را آشکار کند...

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و چهاردهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما