يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۳۹۶۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
ویژه برنامه «یاد دوست» یادمان هنرمند فقید شعله ممتحن جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

«یاد دوست»؛ یادمان هنرمند فقید شعله ممتحن در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ ویژه برنامه «یاد دوست» یادمان بانوی هنرمند زنده‌یاد شعله ممتحن، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ با حضور جمعی از هنرمندان و چهره‌های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

شعله ممتحن فارغ التحصیل کارشناسی ارشد موسیقی در گرایش نوازندگی ساز ایرانی در سال ۱۳۴۷ متولد شد؛ فراگیری موسیقی را با ساز سنتور نزد استادان نادر سینکی، سعید ثابت، مسیح افقه و اردوان کامکار به صورت آزاد آغاز کرد؛ سپس به صورت آکادمیک در دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد.

وی در زمینه آموزشی در آموزشگاه‌های متعددی از جمله محمد اسماعیلی، عرفان، شمیم، سماء، ملودی و فرهنگسراهای خاوران، ارسباران، شفق و... در سال‌های متمادی به تدریس پرداخته و در زمینه اجرای موسیقی و کنسرت با گروه‌های متعددی از جمله گروه بشارت و حاوا، اجراهای فراوانی را داخل و خارج از کشور برگزار کرده است.

سخنرانی دوستان این هنرمند و چندین اجرای موسیقی با نمایش مستندی از زندگی شعله ممتحن و کلیپی از فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی از بخش‌های مختلف ویژه برنامه «یاد دوست» است.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

نظر شما