يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۶۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
نمایش شاد و موزیکال «سیندرلای چینی» از روز چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۷ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، نمایش شاد و موزیکال «سیندرلای چینی»  اثر لاول سوارتزل با ترجمه حسین ‌فدایی ‌حسین و به کارگردانی مریم ‌کاظمی از روز چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۷ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایشنامه آمده است پیرگل دختر کوچولویی از چین قدیم که با مادر خونده و خواهر خونده اش زندگی می‌کرد و اونها تمام کارهای خونه رو مینداختن گردن پیر گل و همش باهاش بدرفتاری میکردن و بهش توهین میکردن، یه روز که نامادری و دخترش میخواستن برن به جشن پیرگل ازشون میخواد با اونها به جشن بره ولی اونها دوباره کارای خونه رو میندازن گردنش و بهش میگن وقتی میتونی بیای که همه این کارا رو انجام بدی، پیرگل ناراحت میشه که اینهمه کار رو چجوری تنهایی انجام بده که حیوانات خونه میان کمکش تا کارها تموم شد، بعد پیرگل سریع به سمت شهر میره که ناگهان مادر خونده و خواهر خونده اش رو اونجا میبینه و......

این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالا و به مدت ۳۰ دقیقه با بازی هنرجویان (به ترتیب حروف الفبا) آریسا اوشیدری، جانا برومند، وارش حسن پور، فائزه رحیمی، فاطمه رحیمی، اشکان فنی، نازنین مشرقی، نیکا ولیمحمدی، نازنین ‌صفا و با موسیقی فرید ‌نوایی، طراحی لباس مژگان ‌عیوضی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، ایران زمین شمالی،جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ - ۰۹۰۵۱۱۱۶۶۹۲ تماس بگیرند.


نظر شما