يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
فرهنگسرای منتظر در جوار نماز جمعه این هفته تهران
فرهنگسرای منتظر، در جوار نماز جمعه این هفته تهران، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه شش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴، فرهنگسرای منتظر را در دو بخش برادران و خواهران نمازگزار همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

در این فرهنگسرا خدمات فرهنگی و هنری متنوع و ویژه‌ای از جمله: قرآن بخوانید هدیه بگیرید، هم عهدی با شهدا(ختم قرآن به نیت شهدا)، کتاب در گردش، عضویت رایگان کتابخانه، ایستگاه سلامت(مشـاوره، طب سنتی)، قصه گویی کودک، نقاشی، بازی‏های میدانی (مـار و پلـه، پرتاب حلقه، بازی با توپ، بـدمینتون)، بـازی های فکری، رومیزی و نیلوفرانه(عکاسی) برپا می‌شود.

این برنامه تلاش دارد تا با اجرای برنامه های مناسب فرهنگی هنری، زمینه بهره‌مندی بیشتر نمازگزاران از خطبه‌های نماز جمعه را فراهم کند و به همین منظور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در نماز جمعه دانشگاه تهران محل برگزاری نماز پرشکوه جمعه، میزبان نمازگزاران و اعضای خانواده‌های آنان است.

فرهنگسرای منتظر، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و مناسبتی است که هر هفته به همت مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ اجرا می‌شود.

نظر شما