يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۳۹۶۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
فرهنگسرای نهج االبلاغه برگزار می‌کند؛
رویداد کشوری جامعه پرداز براساس بوم مسائل شهر در ۵ محور ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق به همت فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.
۵ مسئله اصلی در حوزه خانواده نقد و بررسی می‌شودبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج‌البلاغه، نشست هم اندیشی فعالان حوزه خانواده با عنوان رویداد «جامعه پرداز» به همت فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست با محوریت خانواده است و از جمله مهمترین موضوعاتی که در آن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد می‌توان به ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزندآوری، طلاق و ... اشاره کرد.

مقوله خانواده یکی از مهمترین موضوعاتی است که در جامعه ایرانی همواره مورد توجه بوده است. رویداد کشوری جامعه پرداز تلاش دارد با استفاده از تجربیات افراد صاحب نظر در این حوزه پاسخ های دقیقی به چالش‌های پیش‌روی خانواده ایرانی اسلامی بدهد. این رویداد فضایی برای حل مسئله براساس بوم مسائل شهر است.

براساس این گزارش، این رویداد روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود. ورود برای عموم مخاطبان آزاد است.

فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما