يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۶۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
خوانش کتاب «مردان بدون زن» در سیصد وپنجمین نشست تخصصی زرین قلم در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
خوانش کتاب مردان بدون زن در سیصد وپنجمین نشست تخصصی زرین قلم برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فرهنگ و هنر، در سومین نشست باشگاه کتابخانی نشر دیجیتال موج کتاب با مشارکت فرهنگسرای رسانه در سیصد وپنجمین نشست زرین قلم به خوانش از کتاب مردان بدون زن به نویسندگی هاروکی موراکامی و به ترجمه نیلوفر شریفی می‌پردازد.

هاروکی موراکامی نویسنده برجسته‌ی ژاپنی در کتاب مردان بدون زن به موضوع تنهایی مردان پرداخته است؛ مردانی که زندگی با زنان و بدونِ آن‌ها را بسیار متفاوت تجربه می‌کنند. این مردان در برهه‌ای از زندگیِ خود، با زنانی در ارتباط بوده‌اند که به دلایل مختلفی مانند مرگ، فرار از خدمت، به هم خوردنِ ازدواج،... آن روابط پایان یافته است و اکنون برای برقراری ارتباط مجدد، به استیصال دچار شده‌اند و احساس ناامنی و ناامیدی می‌کنند. موراکامی خود درباره‌ی این داستان‌ها چنین گفته است: سعی کردم دنیای مردانی را به تصویر بکشم که مدام در زندگیِ خود، به‌دلیل انتخاب‌های اشتباه و تصمیم‌گیری‌های غلط، شکست خورده‌اند.

نشست خوانش  از کتاب مردان بدون زن با حضور فاطمه صداقتی  به عنوان مهمان و جمعی از اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه  چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت١٧ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضوردر این جلسه می‌توانند به آدرس پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا حضور به هم رساند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۲۲۸۸۸۷۸۲-۳ تماس بگیرند.

نظر شما