دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
نمایش موزیکال «زرگیس» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی، در سالن تماشاخونه فرهنگسرای فردوس برای کودکان اجرا می‌شود.

نمایش موزیکال «زرگیس» در تماشاخونه‌ی فرهنگسرای فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش موزیکال «زرگیس»، کاری از گروه هنری خنیا و به کارگردانی علیرضا دهقانی، از ۱۷ اردیبهشت ماه، ‌روزهای دو‌شنبه تا جمعه، از ساعت ۱۷ در تماشاخونه فرهنگسرای فردوس به روی صحنه می‌رود.

نمایش موزیکال و خانوادگی «زرگیس»، نوشته‌ی ماندانا عبقری و با کارگردانی علیرضا دهقانی است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان به روی صحنه می‌رود. 

در خلاصه نمایش آمده است که: زنی خودخواه و مغرور، زرگیس را به بهانه اینکه صاحب خانه و زندگی او بشود، به کوهی جادویی می‌برد و رها می‌کند؛ اما شاهزاده از راه می‌رسد و زرگیس را همراه خود به قصر می‌برد تا ملکه سرزمینش بشود. از طرفی، پیرزن حسود تصمیم می‌گیرد برای آزار آ‌نها نقشه بکشد و ... .

ماندانا ‌عبقری، سامان ‌فرشید‌نیا، پرستو آراسته، نرگس مروتی، یاسمن ‌رحیمی و علی همت منش، به عنوان بازیگر و ماندانا عبقری به عنوان طراح لباس، اجرای نمایش زرگیس را بر عهده دارند.

«زرگیس» با ۵۰ دقیقه زمان اجرا، نمایشی شاد و موزیکال است و تماشای آن برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌ها مناسب است.

«زرگیس» تا پایان خرداد، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۷ برای عموم و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدکودک‌ها به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین برای تهیه بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های ۰۹۳۳۳۴۷۲۷۰۰ یا ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرید.

نظر شما