دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۹۷۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
آلبوم «ناتمام» کاری از گروه جامی به آهنگسازی و سرپرستی رضا علی‌آبادی، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.

آلبوم «ناتمام» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ آیین رونمایی از آلبوم «ناتمام» کاری از گروه جامی به آهنگسازی و سرپرستی رضا علی‌آبادی، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.


آلبوم «ناتمام» چهارمین اثر موسیقایی رضا علی‌آبادی، شامل ۱۱ قطعه به نام‌های: مقام جلوشاهی پیشواز جانان / ملک دل / در ستایش او / هیچ آشنا / قیام عشق / همه اسرار / راز / ناتمام / پریشان / مقام جلوشاهی به روایت استاد سیداحمد حسینی  و دست افشان است که که توسط نشر هفدانگ منتشر شده؛ میلاد عباسی، نوازنده دف و سازهای کوبه‌ای اثر و تکنوازی‌های آلبوم هم بر عهده محمد جنگی است.


در این آیین تعدادی از اساتید موسیقی از جمله: رضا صالحی، میلاد عباسی و همچنین خالق اثر رضا علی‌آبادی در خصوص آلبوم سخنرانی خواهند کرد؛ پخش چند کلیپ از فعالیت‌های گروه جامی و مراحل تهیه آلبوم، اجرای زنده توسط گروه جامی و مراسم رونمایی آلبوم با حضور چهره‌های موسیقی حاضر، از دیگر بخش‌های این برنامه هنری است.


فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و حضور علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است. شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ نیز پاسخگوی پرسش‌های شهروندان است.

نظر شما