دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۴۲۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
تازه‌ترين آلبوم موسيقي احمد پژمان از هنرمندان برجسته موسيقي با عنوان روز رستاخيز توسط مركز موسيقي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي وارد بازار موسيقي شد.
به گزارش خبرنگار شهر، اين آلبوم بي‌كلام با نوازندگي اركستر سمفونيك روسيه به رهبري سرگئي اسكر پيا وارد بازار موسيقي شده است.
احمد پژمان در مقدمه داخل جلد اين آلبوم موسيقي آورده است: من در سرزمين ابر مردان کلام‌هاي آهنين به دنيا آمده ام؛ در سرزمين مولانا که آتش هميشه افروخته بيشه انديشه است. سرزمين ابر مردي که کلام رندانه‌اش گاهي به کلام اولين و آخرين شانه مي‌زند دمي که جنگ افروزان هفتاد و دو ملت، همه را عذر مي‌نهد و مي‌گويد چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند. هميشه بر اين آرزو بوده ام که با اثري به زبان موسيقي، همه احساس درونيم را به ايشان بيان دارم و اداي احترامي کنم بدين بزرگان، به ابر مردان بزرگ شعر پارسي. اين مجموعه را(که مي‌توان اورتوريو ناميدش) با همه تاثيري که در من داشته تصنيف کرده‌ام و همواره براين باور بوده‌ام که اثرم توان همدوشي با کلام عظيم ايشان را ندارد. همه تلاشم بر اين بود که سندي باشد نشان عشق و ارادتم به اين بزرگان و تعارفي در کار نيست که برگ سبزي است تحفه درويش. و در آخر اثرم را به سرزمينم تقديم مي‌کنم که گهواره و موطن بزرگاني چنين بوده است.
همچنين «گرفتار» عنوان تازه‌ترين آلبوم موسيقي عليرضا افتخاري است كه به تازگي توسط موسسه اواي باربد وارد بازار موسيقي شده است. اين آلبوم موسيقي به آهنگسازي جليل عندليبي و عليرضا افتخاري با اشعاري از مولانا ، سعدي ، بابا طاهر ، حافظ ، عطار و سهيل محمودي در قالب دو لوح فشرده به نام‌هاي گرفتار و جاده ابريشم منتشر شده است.

نظر شما