يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۰
کد خبر: ۱۴۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷
واحد شبكه همكاري‌هاي فرهنگسراي بهمن با بررسي و شناسايي ظرفيت‌هاي محلي و نيازسنجي از سطح محلات، با همكاري افراد شاخص و معتمد محلات منطقه اقدام به راه‌اندازي كانونهاي مردمي كرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي بهمن، اين كانونها و تشكل‌هاي مردم‌نهاد با محوريت مذهبي، هنري، علمي، اجتماعي، فرهنگي، ادبي، فنّاوري اطلاعات و با عناوين؛ كانون قرآن و معارف، كانون پزشكان، كانون كاهش آسيبهاي اجتماعي، كانون مهندسان جوان، كانون وكلاي جوان، كانون بانوان، كانون ادبي، كانون هنرمندان، كانون نخبگان، كانون جهانديدگان، كانون محيط زيست و فضاي سبز، كانون فناوري اطلاعات و كانون ايثارگران است.

علاقه‌مندان مي‌توانند همه روزه به جز ايام تعطيل در ساعات اداري جهت ثبت نام به نشاني ؛ ميدان راه آهن – ميدان بهمن – فرهنگسراي بهمن – دفتر مركزي كانون‌هاي فرهنگسراي بهمن مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي 8-55304137 تماس بگيرند.

همچنين واحد هنري تجسمي فرهنگسراي بهمن نمايشگاهي از آثار نقّاشي اكبر رفيعي راد را در تاريخ پنجم تا دوازدهم ارديبهشت ماه برگزار مي‌كند .

در اين نمايشگاه 40 اثر نقاشي روي بوم در اندازه 350×50 (با قاب 100×50) و تكنيك ميكس مديا در معرض ديد عموم قرار مي گيرد . در اين آثار سعي شده است هم به عنصر بياني فرم و هم موضوع پرداخته شود و عناصر اصلي در اين نقاشيها رنگ و بافت است كه رنگ آبي در تصاوير به تابلوها، وحدت مي‌بخشد. اين هنرمند در خلق آثار خود از مشاوره اساتيدي چون مسعود ابوالفضلي ، عليرضا اكرمي و فرشته متقي بهره برده است .

علاقه مندان جهت بازديد از نمايشگاه مي توانند همه روزه به جز ايام تعطيل در ساعات 9 تا 18جهت بازديد به فرهنگسراي بهمن مراجعه كنند.

 

 

نظر شما