چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۴۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۳
طي حكمي از سوي سرپرست سازمان فرهنگي هنري؛
طي حکمي از سوي سرپرست سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران «حسن اشتري» به عنوان رييس جديد فرهنگسراي شفق منصوب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، اشتري در مراسم معارفه خود مباني ديني، عقلانيت و خرد جمعي را سه محور اساسي در برنامه‌ريزي فعاليت‌هاي فرهنگ سرا عنوان کرد.

وي با اشاره به تاکيد شهردار تهران، پياده کردن نقش و کارکرد دين در حوزه فرهنگ و هنر و زندگي شهروندان تهراني را يکي از وظايف مجموعه شفق دانست و با اشاره به اهميت پژوهش در انجام برنامه‌هاي فرهنگي و هنري گفت: تمام برنامه‌ها و فعاليت‌هايي که در فرهنگسراي شفق اتفاق مي‌افتد بايد با يک بستر و زمينه علمي و پژوهشي همراه باشد و هر فعاليتي به همراه خود يک پيوست علمي و پژوهشي نيز داشته باشد.

مراسم توديع و معارفه رؤساي جديد و پيشين فرهنگسراي شفق يکم ارديبهشت با حضور سيدمحمدجواد شوشتري، سرپرست سازمان فرهنگي هنري، رضا دوستعلي، مدير مراکز فرهنگي هنري منطقه 6، معصومه ايمان پور، رئيس قبلي اين فرهنگسرا ، شوراياري، اهالي منطقه و کارکنان مراکز فرهنگي هنري منطقه 6 برگزار شد.

حسن اشتري مدرک کارشناسي ارشد خود را در رشته جغرافياي سياسي از دانشکده جغرافياي دانشگاه تهران اخذ کرده و پيش از اين در مرکز مطالعات فرهنگيِ سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به فعاليت مشغول بود.

همچنين معصومه ايمان‌پور، رئيس قبلي فرهنگسراي شفق طي حکمي از طرف سرپرست سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به رياست فرهنگسراي آفتاب منصوب شد.

نظر شما