پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۴۴۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
«مكبث» پس از اجراي عمومي در تئاتر شهر به گرجستان مي رود و پس از آن به كشورهاي هلند،آمستردام،آلمان و تركيه خواهد رفت.

«رضا ثروتي»،كارگردان نمايش «مكبث» در گفت و گو با خبرنگار شهر ضمن بيان اين مطلب گفت:پس از اجراي عمومي نمايش در تالار سايه مجموعه تئاتر شهر،اين نمايش عازم گرجستان خواهد شد و در تفليس و چهار شهر ديگر گرجستان اجراي عمومي خواهيم داشت.

ثروتي همچنين از اجراي اين نمايش در كشورهاي ديگر خبر داد و گفت:بعد از گرجستان ،«مكبث» قرار است در هلند،آمستردام،آلمان و تركيه اجراي عمومي داشته باشد كه در حال انجام مكاتبات اين اجراها هستيم. 

كارگردان نمايش «مكبث» گفت: اجراهاي عمومي در گرجستان با همين بازيگران و همين گروه خواهد بود و تغييري در دكور نمايش هم نخواهيم داشت و دكور كا ر مختصر و قابل ساخت است.

رضا ثروتي از احتمال تمديد اجراي «مكبث»در تالار سايه خبر داد.

نمايش «مکبث» نوشته «ويليام شکسپير» به کارگرداني رضا ثروتي از 20 فروردين در تالار سايه مجموعه تئاترشهر بر صحنه رفته است.اين نمايش در بيست‌وهشتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر، برنده جايزه ويژه هيأت داوران در بخش مسابقه بين‌المللي شد و پيش از اين نيز به عنوان اثر برگزيده دوازدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر دانشگاهي شناخته شده بود. در نمايش «مکبث» بازيگراني چون حسام منظور، مرتضي اسماعيل کاشي، بهروز کاظمي، مهدي محمدي و اصغر پيران به ايفاي نقش مي‌پردازند.

نظر شما