شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۴۷۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۴
در حالي که در بازي العين و سپاهان، نوشته اي با عنوان "خليج ع ر ب ي" در ورزشگاه نصب شده بود ناظر ديدار تيمهاي ذوب آهن و الاتحاد به نصب پارچه اي با شعار "خليج هميشه فارس" در ورزشگاه فولادشهر اعتراض و اين بازي را تا برداشته شدن اين پارچه نوشته از جريان انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، پيش از آغاز مسابقه عصر امروز چهارشنبه تيم‌هاي ذوب آهن ايران و الاتحاد عربستان، تماشاگران ايراني بنري زيبا که روي آن جمله "خليج هميشه فارس" نوشته شده بود را در ضلع شمال شرقي ورزشگاه فولادشهر نصب کرده بودند که اين مسئله با اعتراض "منعم فکوري" ناظر اردني اين ديدار همراه شد.

وي ابتدا مسئولان باشگاه ذوب آهن ميزبان اين ديدار را تهديد کرد در صورتي که اين بنر را جمع نکنيد از سوي AFC جريمه خواهيد شد که اصغر دليلي با بيان اينکه جريمه مي دهيم اما بنر "خليج هميشه فارس" را برنمي داريم پاسخ ناظر اردني را داد.

البته اين ناظر اردني پس از دقايقي سکوت اجازه داد بازي آغاز شود اما با اضافه شدن بنرهايي که در آن تماشاگران ايراني از "خليج هميشه فارس" حمايت کرده بودند منعم فکوري پس از گذشت 8 دقيقه از بازي، ناگهان مسابقه را قطع و اعلام کرد تا زماني که اين بنرها جمع نشود بازي را ادامه نخواهد داد. اين مسئله باعث شد مسئولان برگزاري مسابقه بالاجبار بنرها را جمع کنند ولي در پاسخ به اين اتفاق تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعار "خليج هميشه فارس" به اقدام اين ناظر اردني اعتراض کردند.

در ديدار سه شنبه شب تيم‌هاي العين امارات و سپاهان اصفهان، بنر "خليج ع ر ب ي" در ورزشگاه نصب شده بود اما ناظر آن مسابقه به اين مسئله توجه نکرد.

نظر شما