يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۴۸۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۷
در آزمايشگاه تخصصي منطقه 16 صورت مي‌گيرد
مسئول پايگاه گياه پزشکي منطقه16 از ارائه خدمات شناسايي و درمان بيماري گياهان در اين منطقه خبر داد.

به گزارش شهربه نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 16 آزمايشگاه تخصصي گل و گياه منطقه 16 با تجهيزات آزمايشگاهي و کارشناسان مجرب در حال ارائه سرويس به شهروندان اين منطقه است.

الهام صيدي مسئول کلينيک گل و گياه منطقه 16 در اين باره گفت:در اين آزمايشگاه بيماري گياهان توسط متخصصين آزمايشگاهي با روش‌هاي نمونه‌گيري و کشت بيماري تشخيص داده شده و درمان مي‌شود و هم اکنون اين آزمايشگاه در پايگاه گل و گياه واقع در پارک سردار جنگل مشغول ارائه خدمات به شهروندان تهراني است.

به گفته صيدي شهروندان مي‌توانند با مراجعه به اين کلينيک از خدمات رايگان از جمله شرکت در کلاس‌هاي آموزشي،مشاوره گياه پزشکي ، درمان گياهان،طراحي باغچه منازل،استفاده از کتابخانه تخصصي و دريافت گياه،خاک،کود و ...استفاده كنند.

کلاس‌هاي پرورش گياهان روز،آشنايي با خواص ميوه و سبزيجات،پرورش و آشنايي با گل‌هاي آپارتماني،قارچ،فضاي سبز عمودي ،حشره‌شناسي،از جمله دوره‌هاي آموزشي اين کلينيک است که در روزهاي هفته در اين پايگاه ‌برگزار شده و با استقبال خوب شهروندان نيز روبرو شده است.

بررسي وضعيت گياهان شهروندان با حضور کارشناسان در منازل و جذب کار آموز در رشته‌هاي مختلف کشاورزي از مراکز آموزش عالي از ديگر فعاليت‌هاي اين پايگاه است

نظر شما