دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۴۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳
شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه اعلام كرد: اين شركت در مدت برگزاري نمايشگاه كتاب ،در ساعت‌هاي برپايي نمايشگاه در خط يك متروي تهران هر 5 دقيقه يك قطار از ايستگاه‌هاي شهيد بهشتي و مصلي به سمت شمال و جنوب اعزام خواهد كرد و اعزام قطارهاي فوق العاده در مواقع بسيار شلوغ نيز پيش بيني شده است.

به گزارش شهر ،روابط عمومي شركت بهره برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه اعلام كرد:متروي تهران در بيست و سومين نمايشگاه بين ‌المللي كتاب تهران همانند سال‌هاي گذشته آمادگي خدمت رساني به مراجعه كنندگان از نمايشگاه كتاب در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) در ايام برگزاري نمايشگاه را دارد. شركت بهره برداري متروي تهران با بسيج تمام امكانات خود آمادگي دارد مشتاقان كتاب را از تمامي ايستگاه‌هاي خطوط يك، دو، چهار و پنج مترو به ايستگاه‌هاي شهيد بهشتي و مصلي در شمال و جنوب مصلي امام خميني (ره) منتقل نمايد.


با توجه به اين كه در بيست و دومين نمايشگاه بين المللي كتاب در سال 1388 دو ميليون و چهارصد هزار نفر از مراجعه كنندگان نمايشگاه كتاب به وسيله مترو جا به جا شده‌اند،پيش بيني مي‌شود اين ميزان در سال جاري حداقل 15 درصد افزايش داشته باشد. اين شركت در مدت برگزاري نمايشگاه كتاب در كنار خدمت رساني عادي خود در ساعت‌هاي برپايي نمايشگاه در خط يك متروي تهران هر 5 دقيقه يك قطار از ايستگاه‌هاي شهيد بهشتي و مصلي به سمت شمال و جنوب اعزام خواهد كرد و اعزام قطارهاي فوق العاده در مواقع بسيار شلوغ نيز پيش بيني شده است. با توجه به يكسان بودن فاصله مكاني دو ايستگاه شهيد بهشتي و مصلي به محل برگزاري نمايشگاه، بازديدكنندگان مي‌توانند از هر دو ايستگاه براي سوار و پياده شدن استفاده نمايند.


همچنين از مسافران گرامي تقاضا مي‌شود با توجه به شلوغي قطارهاي مترو به توصيه‌هاي ماموران مترو توجه نمايند و با استفاده از بليت‌هاي اعتباري و يا بليت‌هاي دو سفره يا هفت روزه در وقت و هزينه خود صرفه جويي نمايند.

نظر شما