يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۱۴۹۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
شهرداري منطقه 3 شهرداري تهران همزمان با 12 ارديبهشت روز معلم و با توجه به سياست محله محوري آيين بزرگداشت 30 معلم بازنشسته را در زورخانه ده ونك برگزار مي‌كند.

به گزارش خبرنگار «شهر» احمد منيعي، معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 3 گفت: با هدف تبيين جايگاه معلم در نظام تعليم و تربيت اسلامي، نهادينه کردن فرهنگ تکريم توسط دانش آموزان و افزايش انگيزه معلمان و جامعه فرهنگي کشور به همراه مشارکت فعال دانش آموزان از 30 معلم بازنشسته در زورخانه ده ونک قدرداني مي‌كند.

 

احمد منيعي با اشاره به اين مطلب که برگزاري مراسم تجليل از معلمان بازنشسته در محله ونک با هدف نگاه ويژه به بحث محله محوري است، افزود: در روز معلم به رسم قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي دلسوزانه معلمان از معلمان مدارس سطح منطقه به وسيله اهداي گل و لوح تقدير قدرداني به عمل مي‌آيد.

منيعي ادامه داد: به مناسبت هفته معلم، نواحي شش‌گانه منطقه به طور هم‌زمان برنامه هاي گوناگوني را در سطح مدارس اجرا مي کنند.

همچنين وي ديدار با خانواده شهيد مطهري را يکي از برنامه‌هاي بزرگداشت مقام شامخ معلمان خواند که با همکاري بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار مي‌شود.

نظر شما