دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷
«محمدعلي سجادي» به زودي توليد قسمت دوم مجموعه «جستجوگران» را آغاز مي‌كند.

«محمدعلي سجادي»كارگردان سينما و تلويزيون با بيان اين مطلب به خبرنگار شهر گفت:با همه سختي‌هايي كه براي ساخت مجموعه تلويزيوني «جستجوگران» داشتم چه در توليد و چه در پخش آن از تلويزيون، با اين حال دوست دارم تا ادامه اين سريال را بار ديگر بسازم.

سجادي در ادامه گفت: پخش اين مجموعه با استقبال خوبي از سوي مخاطبان و منتقدان روبرو شد و فكر مي‌كنم ادامه اين سريال هم مي‌تواند موفق باشد.

وي تصريح كرد:اين مجموعه در 6 قسمت اپيزوديك تهيه مي‌شود و داستان فيلم در دل اتفاقاتي كه مي‌افتد در هر قسمت به پايان مي‌رسد.

سجادي درباره مضمون‌هاي اين قسمت‌ها گفت:مضمون اين 6 قسمت بيشتر به مشكلات و مفاسد اقتصادي در جامعه بر مي گردد.

كارگردان «اثيري» همچنين عنوان كرد: تا كنون حضور منوچهر شاهسواري به عنوان تهيه كننده اين مجموعه قطعي شده كه به زودي عوامل ديگر اين مجموعه را معرفي خواهم كرد.

سجادي در خصوص مجموعه شعرهاي خود و انتشار آن افزود: ر تلاش هستم تا مجموعه شعر «چقدر مانده به رسيدن» كه اين روزها زير چاپ است را براي نمايشگاه كتاب آماده كنم.به غير از اين مجموعه رماني به نام «نوشته با كشتن» را به انتشارات ققنوس تحويل داده‌ام كه منتظر انتشار آن نيز هستم.

سجادي در خصوص فعاليت در حوزه سينما نيز توضيح داد:با توجه به اين‌كه فيلم‌هاي من طي يك زمان طولاني براي نمايش و اكران آماده مي‌شوند، ترجيح مي‌دهم با آرامش بيشتري كار در سينما را شروع كنم. دلخوري من از دست اندركاران و مديران سينما كم نشده است.

سجادي فيلم‌هايي چون «بازجويي يک جنايت»، «گزل»، «افسانه مه-پلنگ»، «مهره»، «شيفته»،«رنگ شب»،«اثيري»، «جنايت» و «مخمصه» را ساخته است.

نظر شما