دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۹۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۷
شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه و سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران نحوه خدمت‌رساني خود را در ايام برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران را اعلام كردند.

به گزارش «شهر» در اطلاعيه شركت واحد اتوبوس‌راني تهران و حومه آمده است: شركت واحد اتوبوس‌راني تهران و حومه در طول ايام برگزاري بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب در محل مصلي امام خميني (ره) از 15 تا 25 ارديبهشت از ساعت 9 تا 21 از ميادين و پايانه‌هاي انقلاب اسلامي، هفتم تير، تجريش، راه آهن، آزادي، جمهوري، ونك، صادقيه، رسالت، امام حسين (ع)، خراسان، صنعت و بالعكس و با نرخ كرايه دو هزار و 500 ريال از طريق اتوبوس‌هاي ريالي، خدمات ارائه خواهد كرد.


همچنين پايانه اتوبوسراني شهيد مفتح واقع در ابتداي خيابان مفتح، پايين‌تر از خيابان شهيد بهشتي افتتاح و به بازديد كنندگان خدمت‌رساني مي‌كنند.


سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران نيز در اين رابطه اعلام كرده است: اين سازمان همزمان با برپايي بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب از 15 ارديبهشت تا 25 اين ماه در محل مصلي امام خميني (ره)خدمات ويژه‌اي را از ساعت 9 صبح تا 21 شب ارايه مي‌نمايد. تاكسي‌هاي مستقر در مناطق تابعه آمادگي دارند تا شهروندان محترم را از اقصي نقاط شهر به محل برپايي نمايشگاه كتاب منتقل نمايند.


همچنين در صورت استقبال و نياز بازديدكنندگان ساعت خدمت‌رساني شبانه از محل استقرار تاكسي‌ها در مصلي تا ساعت 24 شب قابل تمديد است.

تعداد يكصد دستگاه تاكسي به صورت گردشي در داخل محوطه مصلي به بازديد‌كنندگان محترم براساس محاسبه كرايه تاكسي‌متر خدمت‌رساني كرده و به اقصي نقاط پايتخت سرويس‌دهي مي‌نمايند. 4- تعداد 50 دستگاه تاكسي ويژه بانوان در محل نمايشگاه كتاب مستقر بوده و به خواهران بازديد كننده ارايه خدمت خواهند كرد و تعداد 10 دستگاه ون كار جابه‌جايي بازديدكنندگان را در داخل محوطه نمايشگاه كتاب به عهده خواهند داشت.

نظر شما