شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۴۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱
فرمانده انتظامي تهران بزرگ از شناسائي و دستگيري 400 نفر از قاچاقچيان مواد مخدر در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، سردار حسين ساجدي نيا شب گذشته با حضور در مر كز كنترل و فرماندهي تهران بزرگ به اكيپ هاي عملياتي خود گفت: دور جديد طرح امنيت اجتماعي از امشب با دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر آغاز شد.

وي اكيپ هاي عملياتي خود قبل از آغاز عمليات دستگيري گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر از ماه ها پيش با جمع آوري گزارشات مردمي و اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسائي قاچاقچيان مواد مخدر در سطح تهران شد و امشب بايد اين افراد اقتدار پليس را لمس كنند.

وي ادامه داد: واحد هاي عملياتي بايد بارعايت حقوق شهروندي و اقتدار كامل اين افرادرا در مخفيگاه هايشان دستگير كنند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينكه تا حد امکان با متهمان متاهل و داراي فرزند طوري برخورد شود که آبروي خانواده آنان در محل حفظ شود اظهار داشت: اما در مقابله با خانه هاي تيمي و مجرد نشين برخورد آشکار و در حضور اهالي محل انجام شود تا مردم شاهد برخورد پليس در رسيدگي به شکايات و درخواست آنان باشند.

سردار ساجدي نيا با تشريح چگونگي اين عمليات اظهار داشت: شهر تهران به چهار منطقه تقسيم شده است و مکان هاي شناسايي شده با حکم قضايي بازرسي خواهند شد.

فرماندهي نيروي انتظامي تهران بزرگ افزود: بر اساس هماهنگي هاي انجام شده خانواده دستگير شدگان كه وضعيت مالي خوبي ندارند با معرفي اين نيرو تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) قرار مي گيرند تا دچار آسيب هاي اجتماعي ناشي از بي سرپرستي نشوند.

در ادامه اكيپ هاي عملياتي با فرمان سردار ساجدي نيا به سطح شهر اعزام شدند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار شهر ماموران يگان امداد با در دست داشتن حكم قضائي موفق به شناسائي يك خانه در منطقه مركزي تهران شدند كه قاچاقچيان در اين محل اقدام به تهيه و فروش مواد مخدر مي كردند.

پليس با شناسائي اين خانه به صورت ضربتي وار محل مورد نظر شد و در بازرسي از محل كارگاه ساخت مواد مخدر شيمياي به همراه مقادير قابل توجه مواد مخدر از نوع شيشه  شد.

يكي از همسايگان خانه مورد نظر به خبرنگار ما گفت: اين خانه پاتوق فروش مواد مخدر به صورت گسترده براي خورده فروشان بود و روزانه بيش از 40 نفر از فروشندگان مواد مخدر خورد براي تهيه مواد به اين محل مراجعه ميكردند.

وي ادامه داد همسايگان تماسهاي مكرري با پليس جهت دستگيري اين افراد داشتند كه خوشبختانه امشب شاهد آن هستيم

ماموران يگان امداد شب گذشته در عمليات هاي مختلف موفق به شناسائي و دستگيري تعداد زيادي از قاچاقچيان مواد مخدر شدند كه اخبار تكميلي آن گزارش خواهد شد.

براي مشاهده گزارش تصويري اين خبر اينجا و اينجا كليك كنيد.

نظر شما