دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۵۰۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶
پس از اجرا در جشنواره تئاتر دانشجويي؛
«قطب الدين صادقي» ،پس از اجراي نمايش«نبرد و مده‌آ»در جشنواره تئاتر دانشجويي در تالار مولوي ،اين نمايش را براي اجراي عمومي از اول خرداد ماه به ايرانشهر مي‌برد.

به گزارش خبرنگار شهر،نمايش«نبرد و مده‌آ» 16 ارديبهشت ماه در جشنواره تئاتر دانشگاهي، بخش اساتيد در تالار اصلي مولوي اجرا مي‌شود. اين نمايش قرار است پس از اجرا در جشنواره تئاتر دانشگاهي از آغاز خرداد ماه به مدت يك ماه راس ساعت 20 درسالن شماره 2 تماشاخانه ايرانشهر اجرا شود.

تماشاخانه ايرانشهر از آغاز خرداد ميزبان دو نمايش ديگر«كاليگولا» و«دزدآب» خواهد بود.

نمايش «دزدآب» به كارگرداني هادي مرزبان در ساعت 30/19 در سالن شماره 2 ايرانشهر بر صحنه مي‌رود.

«دزدآب»كه قرار بود از نيمه ارديبهشت در چند شهر مشهد،بجنورد و گرگان اجراي عمومي داشته باشد،به‌خاطر ايام فاطميه اين سفرها منتفي شده وبه گفته مرزبان پس از اجراي عمومي كار در تهران به شهرستانها سفر مي‌كند.

«كاليگولا»نيز از آغاز خرداد با همان تركيب بازيگران اجراي جشنواره‌اي اش بر صحنه سالن شماره يك ايرانشهر مي رود.تنها محسن حسيني به جمع بازيگران اين نمايش خواهد پيوست.

تماشاخانه ايرانشهر، اين روزها همچنان ميزبان نمايشهاي«به خاطر يك مشت روبل» و «مكاشفه در باب يك مهماني خاموش» است واز دو هفته پيش نمايش«آنتيگون در سرزمين عجايب» به كارگرداني پوپك هيدجي و تهيه كنندگي مرضيه برومند را در سالن شماره 2 ايرانشهر بر صحنه آمد كه قرار است تا پايان ارديبهشت اجرا شود.

نظر شما