شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۵۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
/بيست و سومين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران/
کميته فعاليت‌هاي جنبي نمايشگاه کتاب، هشت سالن ديجيتال و نرم افزار مرتبط با کتاب، چاپ و نشر، کتاب و کتابخانه، دين و فرهنگ، دستاوردهاي انقلاب اسلامي، هنرهاي تجسمي، کودک و نوجوان و سالن علمي- آموزشي داير کرد.

به گزارش شهر به نقل از ستاد خبري بيست و سومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، اين سالن‌ها در زيرزمين شبستان واقع خواهند شد. همچنين در اين سالن‌ها، فعاليت‌هاي متنوعي از سوي کميته فعاليت‌هاي جنبي نمايشگاه صورت مي‌گيرد؛ در سالن ديجيتال و نرم افزارها، بازديدکنندگان مي‌توانند اطلاعات لازم درباره رسانه‌هاي ديجيتالي و نرم افزارهاي مرتبط با کتاب را دريافت کنند.

در سالن چاپ و نشر نيز اطلاعات لازم درباره فرايند چاپ ارايه مي‌شود.سالن کتاب و کتابخانه نيز موضوع چگونگي ارتباط مردم با کتابخانه‌ها را در معرض نمايش مي‌گذارد. در سالن دستاوردهاي انقلاب اسلامي، نهادهايي چون جمعيت دفاع از فلسطين و ... حضور دارند. در سالن دين و فرهنگ نيز اطلاعات مربوط به آيين، مذهب و فرهنگ اسلامي ارائه مي‌شود.

همچنين سالن علمي- آموزشي با برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي – فرهنگي و سالن کودک و نوجوان با ارائه بازي و سرگرمي در خدمت بازديدکنندگان خواهد بود. بيست‏وسومين نمايشگاه بين‏المللي کتاب تهران 15 تا 25 ارديبهشت ماه سال جاري در مصلاي امام‏خميني (ره) برگزار مي شود.

نظر شما